O mnie

Pierwszą stronę, stworzyłam w 2007 r i wcale nie było to związane z zajęciami z informatyki :). Od tego czasu pogłębiam wiedzę zarówno w obszarze projektowania i wdrażania stron a także w zakresie użyteczności oraz szeroko pojętego e-commerce.

W 2012 roku ścieżka zawodowa zaprowadziła mnie do pracy w agencji interaktywnej, gdzie poznałam Google AdWords i mialam możliwość odbycia wielu szkoleń, ale co najważniejsze zdobyłam praktyczną wiedzę z pracy nad kampaniami zarówno w wyszukiwarce Google, jak i w sieci reklamowej. Kolejnym etapem była nauka optymalizacji stron na potrzeby SEO.

W latach późniejszych pracowałam dla takich firm jak 4people, inSolutions, i-systems, BetaMed S.A. Zdobywałam tam szlify w zakresie AdWords, projektowania użyteczności oraz mialam możliwość pracować z dużymi światowymi i polskimi markami, takimi jak m.in. BigStar, Monnari, Golden Rose.

Aleksandra Misiak

 

Jestem zafascynowana medycyną naturalną a zwłaszcza Tradycyjną Medycyną Chińską, dzięki której lepiej zrozumiałam człowieka jako jednostkę, ale także jako makrosystem. Obecnie studiuję na III roku w Górnośląskiej Wyższej Szkole Przedsiębiorczości w Chorzowie na kierunku naturoterapia, zarówno za I jak i II rok studiów otrzymałam stypendium za osiągnięcia w nauce. W latach 2004 – 2007 studiowałam filologię polską na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Swój wiek przedemerytalny chciałabym spędzić w małej wsi na podlasiu jako terapeuta Medycyny Chińskiej ;),

Branża medyczna w internecie rządzi się swoimi prawami, ma dodatkowe obwarowania i zakazy. Pacjenci jako grupa docelowa także są bardzo specyficzni oraz bardzo szybko ewoluują ich zachowania. Z zainteresowaniem obserwuję ich w internecie przy pomocy narzędzi takich jak GSC, GA, hotjar. Od jakiegoś czasu poznaję także pacjentów twarzą w twarz, ponieważ jestem w trakcie przeprowadzania badań do pracy licencjackiej dotyczącej wpływu stymulacji usznych punktów akupunkturowych na ból nagły i przewlekły.

 

Brałam udział m.in. w:

  • On-line, 11.2017 Zarządzanie wizerunkiem lekarza
  • On-line, 10.2017 Jak skutecznie pozyskiwać pacjentów w internecie?
  • Warszawa, 06.2017 SEMcamp XXIV
  • Zabrze, 06.2017 Silesia Mobile #7
  • Katowice, 05.2017 Festiwal SEO 2017
  • Katowice, 05.2016 Festiwal SEO 2016
  • Chorzów, 03.2016 Silesia Mobile #6
  • Katowice, 06.04 2016 X Targi ehandlu
  • Warszawa, 03.03 2016 IV Kongres ehandlu
  • Katowice, 03.05 2015 Projektowanie zorientowane na użytkownika – Akademia Altkom, certyfikat: International Board for Usability Qualification Foundation Level
  • Katowice, 05.2015 Festiwal SEO 2015
  • Zabrze, 04.2015 Silesia Mobile #5
  • Kraków, 08.2014 Reklama produktowa Google AdWords
  • Katowice, 05.2014 Festiwal SEO 2014
  • Wrocław, 03.2014 WEB USABILITY Jak projektować użyteczne i angażujące strony internetowe,
  • Gliwice, 03.2014 Silesia Mobile #4,
  • Wrocław, 11.2013 WUD WRO „Zaprojektuj użyteczną służbę zdrowia”
  • Gliwice, 11.2013 DevMeetings Responsive Web Design,
  • Wrocław, 11.2013 Google AdWords Reklamy z listą produktów (PLA), Rozwiązania Google dla budowania świadomości marki
  • Gliwice, 06.2013 Silesia Mobile #3
  • On-line, 2013 „4 pory roku” Google AdWords, cykl 12 szkoleń on-line Google AdWords
  • Gliwice, 03.2013 Silesia Mobile #2
  • Katowice, 01.2012 E-commerce – czyli… Efektywna promocja i sprzedaż poprzez sklep internetowy.

 

Umiejętności jakie posiadam z obszaru e-commerce:

  • znajomość zagadnień marketingu internetowego, szeroko pojętego e-commerce, praktyczna znajomość zagadnień SEM: prowadzenie kampanii AdWords, w tym kreacja reklam graficznych (własne projekty i html 5 w Google AdWords), audyty kampanii, prowadzenie kampanii AdKontekst,
  • kampanii, tworzenie strategii e-marketingowych (sieć, remarketing, wyszukiwarka), tworzenie raportów,
  • praktyczna znajomość zagadnień SEO, optymalizacja witryn,
  • analiza i testowanie stworzonych rozwiązań (hotjar, Google Analitycs)
  • prowadzenie profili na Facebooku oraz prowadzenie kampanii FB Ads,
  • praktyczne doświadczenie w zakresie budowania i wdrażania stron www oraz sklepów internetowych Responsive Web
    Design (własny kod oraz Bootstrap i inne frameworki) – html oraz css,
  • projektowanie stron www, sklepów internetowych oraz aplikacji mobilnych (Photoshop),
  • doświadczenie w zakresie projektowania UX/UI dla serwisów B2B oraz B2C (makietowanie w programie UX Pin, Balsamiq,
    Axure),
  • zaawansowana znajomość CMS WordPress w tym projektowanie i wdrażanie autorskich layoutów,
  • znajomość (w różnym stopniu) wielu systemów e-commerce oraz platform CMS,
  • tworzenie szablonów mailingu (grafika i HTML) oraz rozsyłka mailingu (MailChimp),
  • przygotowywanie wycen (kampanie AdWords, serwisy www), ofert handlowych/newsletterów,
  • zarządzanie zespołem grafików oraz programistów w tym praca z freelancerami i współpraca z firmami zewnętrznymi,
  • utrzymywanie i budowanie relacji z klientami, profesjonalna opieka nad klientem B2B oraz B2C,
  • współpraca i zarządzanie pracą podwykonawców zewnętrznych: grafików, programistów, pozycjonerów,
  • prowadzenie szkoleń dla programistów z zakresu SEO/UX,
  • prowadzenie szkoleń, tworzenie tutoriali dla klientów,
  • umiejętność tworzenia i poprawnego redagowania tekstów.